بازنماییِ آموزگارِ «خوب» در منتخبی از آثار معاصرِ فارسی و فرانسه
بازنماییِ آموزگارِ «خوب» در منتخبی از آثار معاصرِ فارسی و فرانسه

نجما طباطبائی؛ ناهید شاهوردیانی

دوره 15، شماره 27 ، تیر 1400، ، صفحه 166-182

https://doi.org/10.22034/rllfut.2021.45834.1331

چکیده
   آموزگار به‌عنوان شخصیتِ کلیدیِ «آموزش»، جایگاهی اصلی در محیطِ مدرسه ایفا می‌کند و به‌خاطر مرافقت با کودک می‌تواند نقشی بسزا در آیندۀ هر جامعه‌ای ایفا کند. «ادبیات مدرسه»، چه در ایران ...  بیشتر